Novostavba Budovy M je závěrečnou etapou celého areálu Classic 7 Business Park. Je koncipována jako šestipatrová budova s ustupujícím pátým a šestým patrem o celkové ploše 5 632 m2 kanceláří, 463 m2 retailových ploch a 413 m2 skladů. Projekt získal řadu ocenění. Mezi hlavní patří 2. místo Best of Reality Nové administrativní budovy nebo CIJ Fit-out of the year 2016. Naším úkolem byla koordinace hlavního nájemce kancelářské části ComAP, a.s. a v části retailu společnost Freshland.
Zajištění fit–outu od návrhu až po realizaci pro vyhlášený BeBop Bar v hotelu Alcron v samém srdci Prahy nedaleko Václavského náměstí. Součástí rekonstrukce interiéru bylo i otevření nového tzv. Hidden Baru. Celková přestavba baru za souběžného provozu hotelu a zřízení dočasného baru v jiné části hotelu kladla vysoké požadavky na použití vybraných materiálů odpovídajících kvalitě 5ti hvězdičkového hotelu a zachování Art Deco stylu.
V dynamicky se měnící pražské části Holešovice jsme pro firmu Creasoft, která má sídlo v boudově Libeňského pivovaru, zajišťovali fit-outy jejich kanceláří.
V moderní, multi–funkční budově Luxembourg Plaza, nacházející se v lukrativní části Prahy přímo u stanice metra Flora, jsme zajišťovali fit-outy kanceláří společnosti Equa Bank.
V moderní, multi–funkční budově Luxembourg Plaza, nacházející se v lukrativní části Prahy přímo u stanice metra Flora, jsme zajišťovali fit-out pro fitness centrum Milon Circle. Součástí prací bylo i vybudování zcela nového vstupu z ulice pro dvě nově vzniklé nájemní jednotky.
V moderní, multi–funkční budově Luxembourg Plaza, nacházející se v lukrativní části Prahy přímo u stanice metra Flora, jsme zajišťovali fit-outy stomatologické ordinace Salius Medical Group. Součástí prací bylo i vybudování zcela nového vstupu z ulice pro dvě nově vzniklé nájemní jednotky.
Pro nově zrekonstuované prodejeny v rámci pasáže Hypermarketu Albert v Ústí nad Labem jsme zajišťovali koordinaci nájemců. Součástí bylo i zajištění fit - outů pro společnosti Yves Rocher, Chance a Kadeřnictví.
Rekonstrukce stávajícího hypermarketu Albert v OC Chodov o celkové ploše 8 500 m2. Doba, po kterou byla prodejna uzavřena, byla pouhých 16 dní. Zbylá část rekonstrukce probíhala za plného provozu a to 24 hodin denně. Pro návštěvníky je tak zajištěn modernější vzhled a širší sortiment, součástí je i nově pojatá vinotéka, pekařství či fresh bar.
Výstavba nové prodejny Albert se zázemím o celkové ploše 1 262 m2 vycházela z úprav několika nájemních jednotek v přízemí objektu. Prodejní plocha o cca 850 m2 i zázemí zahrnovaly celkovou rekonstrukci, částečné výměny technologií a kompletně nové obchodního zařízení včetně nového vizuálního stylu jak uvnitř prodejny, tak i na fasádě. Součástí realizace supermarketu bylo i parkoviště pro 30 parkovacích stání, z čehož jsou 2 místa vyhrazena pro imobilní osoby a 2 místa pro matky s kočárky.
Remodeling supermarketu Albert, tj. úpravy prodejní plochy se zázemím na cca 2 300 m2 ve dvou podlažích, včetně výměny technologií a obnovy fasády.
Rozsáhlé úpravy se dotkly 3 podlaží (prodejní plochy a zázemí s cca 1 900 m2 užitné plochy), včetně výměny technologií. S ohledem na požadavky na minimální omezení provozu probíhala část stavebních prací v zázemí výhradně po konci provozní doby prodejny Albert a také v nočních hodinách.
Rozsáhlé úpravy se dotkly prodejní plochy a zázemí, kdy došlo ke zvětšení prodejní plochy včetně obsluhovaného úseku lahůdek a rozšířené nabídky čerstvého pečiva, a to o 19% na úkor efektivněji řešených dispozic zázemí, kde se přesto podařila zvětšit plocha pro skladování. Díky instalaci úsporného osvětlení, novému chladírenskému nábytku, strojnímu vybavení, rekuperačnímu ohřevu TUV ve výměnících tepla a řízením chodu prodejny inteligentním systémem měření a regulace bude možné dosáhnout energetické úspory ve výši až 8% z celkové spotřeby oproti původnímu provozu.
Úpravy včetně rozšíření prodejny se dotkly prodejní plochy o cca 410 m2 i zázemí a zahrnovaly celkovou renovaci, změnu vizuálního stylu, částečné výměny technologií i obchodního zařízení. Vzhledem k povodním z počátku června tohoto roku byla nad plánovaný rámec doplněna opatření proti povodním úpravou projektu a promítnutím do realizace.
Úpravy včetně rozšíření prodejny se dotkly prodejní plochy o cca 420 m2 i zázemí a zahrnovaly celkovou renovaci, změnu vizuálního stylu, částečné výměny technologií i obchodního zařízení. Přes velký rozsah úprav na malé ploše jsme eliminovali lhůtu nezbytnou pro úplné uzavření prodejny Albert při dodržení kvality provedení díla a schopnosti plné funkčnosti při předání do provozu, včetně zajištění nezbytného kolaudačního souhlasu.